Casemanager Verzuim

In eerste instantie voor 24 uur per week, dit wordt later afgebouwd naar 16 uur per week.Vijverhof, Harmelen

Ben jij op de hoogte van alle facetten van verzuim, re-integratie en preventie? Wil je deze kennis en ervaring inzetten binnen een dynamische zorgorganisatie? Dan hebben wij een interessante en veelzijdige functie voor jou!

Wij hebben per direct een tijdelijke opdracht voor een

Casemanager Verzuim

Duur van de opdracht: tot uiterlijk 1 november 2019.
In eerste instantie voor 24 uur per week, dit wordt later afgebouwd naar 16 uur per week.
Zowel ZZP als een dienstverband is bespreekbaar.

Je functie

Als casemanager verzuim ben je het eerste aanspreekpunt voor alle medewerkers van onze zelforganiserende zorgteams die te maken hebben of krijgen met verzuim. Je begeleidt op proactieve, doortastende en respectvolle wijze onze verzuimende medewerkers. Je volgt hierbij het “eigen regie” model en legt de focus op mogelijkheden. Je ondersteunt de verzuimende medewerker bij zijn/haar re-integratie en de daarbij horende verplichtingen. Voorts bent je verantwoordelijk voor de volledige vastlegging vanuit de WVP en bewaak je alle daaruit voortvloeiende activiteiten. Ook adviseer je medewerkers preventief om het risico op verzuim te verkleinen.

Je profiel

  • Je bent per direct of op zeer korte termijn beschikbaar;
  • Je hebt HBO werk- en denkniveau, minimaal 2 jaar ervaring als casemanager verzuim. Je hebt deze ervaring bijvoorbeeld opgedaan binnen een functie als P&O adviseur;
  • De WVP kent voor jou geen geheimen;
  • Je kunt snel schakelen tussen diverse werkzaamheden, weet de juiste prioriteiten te stellen en doorziet de bedrijfsprocessen;
  • Je kunt je inleven in de situatie van de verzuimende medewerker maar je durft ook besluitvaardig en standvastig jouw standpunt in te nemen en weet jouw advies helder uit te brengen;
  • Tenslotte ben je proactief en creatief in het bedenken van (praktische) oplossingen.

Je werkomgeving

In het gezellige dorp Harmelen staat onze mooie en moderne locatie Vijverhof. Vijverhof is naast een fijne woonomgeving voor een deel onze cliënten ook de plek waar de ondersteunende diensten zijn gehuisvest. In deze functie maak je deel uit van het team P&O. Binnen het team werken en communiceren wij op een open en transparante manier. Hard werken combineren wij graag met ruimte voor een lach en humor. Onze nieuwe collega is dan ook iemand die zich hierin herkent en die ook graag op deze wijze werkt. Je ondersteunt in deze tijdelijke functie de coördinator Arbo & verzuim die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling en uitvoering van het organisatie brede Arbo- en verzuimbeleid.

De Rijnhoven

De Rijnhoven biedt een samenhangend, vernieuwend en professioneel pakket van wonen, welzijn, zorg en/of behandeling aan ouderen in de wijk en op diverse locaties in de regio’s Woerden, Vleuten/De Meern en Montfoort.

Wij bieden

  • Een leuke en uitdagende opdracht;
  • Een professioneel team met enthousiaste collega’s;
  • Bij een dienstverband bieden wij daarnaast het volgende: Een salaris conform de CAO VVT en dit bedraagt maximaal € 3.582,26 bruto per maand bij een 36-urige werkweek en is afhankelijk van jouw werkervaring. Een Eindejaarsuitkering van 7,4% en een meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden.

Contact

Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem dan contact op met ons Team Werving en Selectie via
06-33 48 48 48.

Procedure

Om voortgang te houden in de procedure worden geschikte kandidaten direct uitgenodigd. Zodra wij een geschikte kandidaat hebben gevonden sluit de procedure. Ben je enthousiast en geschikt reageer dan ook snel.

Reageren

We zien jouw reactie graag tegemoet via werkenbij@rijnhoven.nl

Direct solliciteren via het formulier